FAQ

  • Hvad farve er hatten, og kan der bestilles forskellige farver?
  • Ja det kan der godt mod gebyr.
  • farver er uspecificeret Brune, sorte
  • Der kan også tilkøbes Bandana i forskellige farver til f.eks. holddeling ved cowboygames

Hvor mange kan der sidde ved et bord?

Der er forskellige længder på vores langborde, alt efter placering samt lokale

-som udgangspunkt er det max 20 personer

Hvor mange kan der være i lokalerne?

Fra 8 og op til 120 personer pr. lokale

Og 250 stående

Se vores 3d tegning under galleri

Hvordan kan bordene stå?

-Alt efter lokalevalg kan vi tilbyde variationer af Hestesko, E, langborde samt speciel opsætninger mod ekstra gebyr

Hvad med bord pynt?

  • Vi har standard opdækning med rød/hvid ternet duge, vinglas, Tinkrus, olielamper, ben spande samt kaktusser.
  • Men der kan medbringes speciel/ egen bordpynt.

Er man alene i Saloonen?

Nej ikke som udgangspunkt, da der er mange lokaler og en stor Saloon. Men det er muligt at booke eget lokale med egen buffet mod et ekstra gebyr.

Kan man leje hele stedet så man kun er sit eget firma?

JA det er muligt at der kan fremsendes tilbud alt efter sæson og dag ?

Må man medbringe mad og drikke varer og kun bruge stedet til fest?

Nej det er ikke muligt da vores koncept er at vi står for det hele og vil give gæsterne den fulde samt bedste oplevelse.

Hvornår lukker i og kan der bookes andre tider?

Vi lukker altid kl.01.00 vejl. åbningstid er kl 17.00-01.00

Mod forudbestilling kan der bookes til kl.02.00.

Det er muligt at booke fra kl. 9 til dagsarrangement m.m. Kontakt os for mere info og indhent tilbud.

 

Skal man prøve alle aktiviteterne?

Nej det er ikke tvunget og man kan vælge aktiviteter fra, men det påvirker ikke samlet pris pr. Kuvert.

Må man medbringe?

  • Dyr og hunde – nej desværre ikke
  • Børn – ja alle børn er velkommen, men vi anbefaler at små børn ikke er til stede efter kl 22.00
  • Campingvogn – nej det må man ikke, DOG kan der laves en speciel Aftale .
  • Spiritus – nej det må man ikke, kun mod forud indgående aftale med specielle Produkter.

Kan man overnatte der ?

Ja vi har Wild West Glamping.

I vores Cowboy Camp ” DeadWood” har vi opsat 2 personers cowboytelte samt 4 mands Tippier.

Morgenmad ved overnatning:

Kl.9.00 i Dorris Diner eller efter speciel forud indgået aftale .

 

Tjek ind og ud:

1 time før arrangementets start

1 time efter morgenmaden

 

Julefrokost!


Sidder man sammen med andre?

JA man sidder ved langborde men råder over sit bord hele aftenen.

Det er muligt at booke eget lokale.

Glemte sager!!!

Kontakt os på tlf.88826926 mellem kl. 10-17 eller på mail: info@bournonvilles.dk

Sager vi finder gemmes max en måned.

 

WIFI:

Er til rådighed ved konferencer og møder.

Parkering:

Vi råder over flere p-pladser, der er skilte der anviser jer den rette vej samt der stilles cowboys som P-vagter vagter ved større begivenheder.

 

Booking I fremtiden:

Først til mølle og der kan bookes op til 2 kalender år forud

Aflysning og betaling:

Se vores generelle forretningsbetingelser på vores hjemmeside.

 

Hvem ejer Bournonvilles?

Bournonvilles er privat ejet, af Kristian Krabbe Bournonville. Selskaber bag, er Krabbe Holding ApS og BWW Group ApS

Hvem kom på ideen.?

Kristian Krabbe Bournonvilles’ far, Jan Krabbe Bournonville fik idéen og var den første der lavede kommercielle cowboyfester i Danmark. Jan var bidt af en gal cowboy og fik som den første en rodeo tyr til landet i 1986.

Jan var forgangs mand for events og koncept fester og har udviklet konceptet siden.

Kan man investere i Bournonvilles?

Ja det vil være muligt og der kan rettes kontakt til Sheriffen på mail til Kristian@bournonvilles.dk eller på tlf. 88 826 926

Kan man Franchise?

Som udgangspunkt, nej men kontakt Sheriffen og få en snak.

BOOKING OG BETALING

Der fremsendes en booking bekræftelse samt betalings oplysninger. der betales i rater, enten ved faktura, bank overførsel eller mobile Pay.

Se under gennerelle forretnings betingelser.

Kan jeg rykke min booking til en anden dag?

Ja indtil 21 dage før og det koster 20% af samlet pris at flytte datoen. Se under gennerelle forretningsbetingelser.

Dresscode:

Dress to Impress !!!

Alle gæster er klædt på til en festlig aften, så kom som du er og (El. gerne udklædt) og puds danseskoene.

Vi elsker at vores gæster har forskellig stil og smag, .

Vi accepterer ikke klubmærker, rygmærker og politiske budskaber.