FAQ

FAQ

 

 

Hvad farve er hatten, og kan der bestilles forskellige farver?

  • Ja det kan der godt mod gebyr.
  • farver er uspecificeret Brune, sorte og beige
  • Der kan også tilkøbes Bandana i forskellige farver til f.eks. holddeling ved cowboygames

 

Hvor mange kan der sidde ved et bord?

-Der er forskellige længder på vores langborde, alt efter placering og lokale

-men som udgangspunkt er det max 20 personer

 

Hvor mange kan der være i lokalerne?

Fra 8 og op til 120 personer pr. lokale

Og 250 stående 

Se vores 3d tegning under galleri

 

Hvordan kan bordene stå?

-alt efter lokalevalg kan vi tilbyde hestesko, E, langbord samt speciel, opsætninger mod gebyr

 

Hvad med bord pynt?

  • Vi har standard opdækning med røde/hvide ternet duge, med vinglas, tinkrus, olielampe, ben spand samt kaktusser.
  • Men der kan medbringes speciel/ egen bordpynt.

 

Er man alene i Saloonen?

Nej ikke som udgangspunkt, da der er mange lokaler og en stor saloon.  Men det er muligt at booke eget lokale med egen buffet mod et gebyr.

 

Kan man leje hele stedet så man kun er sit eget firma?

JA det er muligt at der kan fremsendes tilbud alt efter sæson og dag?

 

Må man medbringe mad og drikke varer og kun bruge stedet ti fest?

Nej det er ikke muligt da vores koncept er at vi står for det hele og vil give gæsterne den fulde samt bedste oplevelse.

 

Hvornår lukker i og kan der bookes andre tider?

Vi lukker altid kl.01.00 og vejl. åbningstid er kl 17.00-01.00

Mod forudbestilling kan der bookes til kl.02.00 da vores bevilling er fast sat 

Det er muligt at booke fra kl. 9 til dagsarrangement m.m.  Kontakt os for mere info og indhent tilbud. 

 

Skal man prøve alle aktiviteterne?

Nej det er ikke tvunget og man kan vælge aktiviteterne fra, men det påvirker ikke samlet pris pr. Kuverter.

 

Må man medbringe?

  • Dyr og hunde – nej desværre ikke
  • Børn – ja alle børn er velkommen, men vi anbefaler at små børn ikke er til stede efter kl 22.00
  • Campingvogn – nej det må man ikke, DOG kan der laves en speciel. Aftale 
  • Spiritus – nej det må man ikke, kun mod forud indgående aftale med specielle. Produkter. 

 

Kan man overnatte der?

Ja vi har vores Wild West Glamping.  I vores Cowboy Camp ” DeadWood” har vi opsat 2 mands cowboytelte samt 4 mands Tippier.

 

Julefrokost!
Sidder man sammen med andre?

 JA man sidder ved langborde men råder over sit bord hele aftenen

Det er muligt at booke eget lokale. 

 

Glemte sager!!!

Kontakt os på tlf.88826926 mellem kl. 10-17 eller på mail: info@bournonvilles.dk

 

Morgenmad ved overnatning:

Kl.900 i Dorris Diner eller efter speciel. forud indgået aftale 

 

WIFI:

Er til rådighed ved konference og møder 

 

Parkering:

Vi råder over flere p-pladser og der er skilte der anviser jer den rette vej samt der stilles cowboys som P-vagter vagter ved større begivenheder.

 

Tjek ind og ud:

1 timer før arrangements start 

2 timer efter morgenmaden 

 

Booking I fremtiden:

Først til mølle og der kan bookes op til 2 kalender år forud 

 

Aflysning og betaling:

Se vores generelle forretningsbetingelser på vores hjemmeside.

 

Hvem ejer Bournonvilles?

Bournonvilles er privat ejet, af Kristian Krabbe Bournonville. Selskaber bag, er Krabbe Holding ApS og BWW Group ApS

 

Hvem kom på ideen.?

Kristian Krabbe Bournonvilles’ far, Jan Krabbe Bournonville fik idéen og var den første der lavede kommercielle cowboyfester i Danmark. Jan var bidt af en gal cowboy og fik som den første en rodeo tyr til landet i 1986.

Jan var forgangs mand for events og koncept fester og har udviklet konceptet siden.

 

Kan man investere i Bournonvilles?

Ja det vil være muligt og der kan rettes kontakt til Sheriffen på mail til Kristian@bpurnonvilles.dk  eller på tlf. 88 826 926 

 

Kan man Franchise? 

Som udgangspunkt, nej men kontakt Sheriffen og få en snak. 

 

BOOKING OG BETALING

Der fremsendes en booking bekræftelse samt betalings oplysninger og der betales i rater, enten ved faktura, bank overførsel eller mobile Pay. 

Se under gennerelle forretnings betingelser

 

Kan jeg rykke min booking til en anden dag?

Ja indtil 21 dage før og det koster 20% af samlet pris at flytte datoen. Se under gennerelle forretningsbetingelser

 

Dresscode:

Dress to Impress !!!

Alle gæster er klædt på til en festlig aften, så kom som du er og (El. gerne udklædt) og puds danseskoene.

Vi elsker at vores gæster har forskellig stil og smag, men accepterer ikke klubmærker, rygmærker og politiske budskaber.